loading...
فری گیم|دانلود بروز ترین نرم افزار ها و بازی ها
مهدی سوری بازدید : 481 سه شنبه 29 تیر 1395 نظرات (0)

توضیحات:

اگر بخواهیم یکی از برنامه های بسیار ضروری و کاربردی برای گوشی های اندرویدی را نام ببریم بدون شک Google Play services یکی از آن ها خواهد بود.این اپلیکیشن بهترین ابزار برای بروز رسانی برنامه ها و بازی ها از طریق گوگل پلی می باشد و با استفاده از آن قادر خواهید بود در کمترین زمان ممکن به آخرین آپدیت تمامی اپ های نصب شده بر روی گوشی و تبلت خود دسترسی داشته باشید.

اگر شما هم با پیغام خسته کننده install Google play service هنگام نصب برخی برنامه ها و بازی های رو به رو شده اید پس بدون هیچگونه معطلی باید آخرین نسخه از برنامه گوگل پلی سرویس را نصب و بدین ترتیب از امکاناتی چون دسترسی به تمام تنظیمات گوگل پلی و تنظیمات حریم خصوصی کاربر، احراز هویت به خدمات گوگل خود، همگام سازی مخاطبین و… استفاده نمایید.

برنامه سرویس گوگل پلی تا کنون بیش از ۱ میلیارد کاربر داشته و از این حیث یکی از محبوب ترین کامپوننت هایی است که توسط غول بزرگ دنیای وب یعنی گوگل عرضه شده است.جدیدترین نسخه این برنامه برای DPI ها و نسخه های اندروید متفاوت به تفکیک برای دانلود مستقیم شما دوستان در سایت  فری گیم قرار گرفته است.

برخی از ویژگی های نرم افزار:

*قابلیت اتصال به جیمیل به صورت خوکار

*آپدیت اتو(خودکار) برنامه ها با کنترل اختیاری

*اعلان بازی های جدید

*تنظیمات اتصال اینترنت

*و...

تغییرات نسخه جدید(9.2.56):

*به گزارش تیم خبری فری گیم فعلا اخباری از آپدیت جدید برنامه درج نشده!

 

توجه: جهت وصل شدن نیاز به ف-ی-ل-ت-ر شکن دارید

 

مهدی سوری بازدید : 349 دوشنبه 28 تیر 1395 نظرات (0)

توضیحات:

اولین نسخه از بازی معروف و نام آشنای انگری بیرزد یا همان پرندگان عصبانی از استودیوی بازیسازی Rovio Mobile Ltd برای اندروید است که پس از انتشار آن کاربران به وجد آمدند و توانست در مدت زمان محدودی به عنوان بهترین بازی های سبک آرکید انتخاب شود و جوایز مختلفی را از آن خود نماید. پس از عرضه ی این نسخه از بازی ؛ نسخه های دیگر با پسوند استلا، گو، اپیک و … به سر کار آمدند که نسل جدیدی از بازی های پرندگان عصبانی را برایتان به ارمغان می اوردند اما در این میان نسخه اول بازی برای بیشتر افراد بسیار جذاب تر می باشد. در این بازی شما ماموریت های خود را برای شکست دادن خوک حریص که تخم مرغ ها را به سرقت برده آغاز می کنید و با استفاده از گیم پلی مبتنی بر فیزیک، پرنده های دوست داشتنی و عصبانی بازی را به سمت ابزارهای دفاعی خوک ها پرتاب می کنید و اقدام به خراب کردن آن ها می کنید و ساعت ها خود را سرگرم می سازید. انواع قدرت های یو پی اس مختلف در بازی Angry Birds وجود دارند که هیجان را دوچندان می کنند. به طور کلی اگر از علاقه مندان به بازی های سرگرم کننده با گرافیک اچ دی و گیم پلی اعتیاداور هستید تحت هیچ شرایطی نسخه اول بازی پرندگان عصبانی تحت عنوان Angry Birds را از دست ندهید.

برخی از ویژگی های بازی:

انواع پرنده های مختلف برای پرتاب

شامل صدها مرحله ی چالش برانگیز

صداگذاری هیجان انگیز و کم نظیر

شکست خوک حریص با پیش بردن سطوح

انواع قدرت های یو پی اس برای استفاده

بازی در انواع پس زمینه های متنوع

طراحی منحصر به فرد با گرافیک HD

 

تغییرات نسخه جدید(6.1.0):

بهینه سازی های مختلف + رفع باگ های بازی.

مهدی سوری بازدید : 2862 چهارشنبه 09 تیر 1395 نظرات (0)

توجه داشته باشید این اموزش اختصاصی سایت ماست و هرگونه کپی پیگرد قانونی دارد

 

آموزش نصب موبوگرام روی کامپیوتر

۱- ابتدا شما باید موبوگرام اصلی را از این پست دانلود کنید

۲- حال ما به نرم افزار Bluestacks یا هر شبیه ساز دیگر نیاز داریم (لینک دانلود)

۳- حال شبیه ساز Bluestacks را نصب کنید و وارد آن شوید

۴- دکمه APK را مطابق شکل زیر انتخاب کرده و فایل نصبی موبوگرام را انتخاب کنید

 

 

جهت مشاهده اموزش کامل به ادامه مطلب بروید...

مهدی سوری بازدید : 1144 سه شنبه 08 تیر 1395 نظرات (1)

پس از رونمایی نسخه ی جدید تلگرام شاهد رشد رباتهای کاربردی بسیاری بوده ایم اما این بار صحبت از رباتی منحصر به فرد با امکانات بسیار ویژه ای است که میتوانند به ظاهر کانال یا گروه شما جلوه ای شیک و زیبا ببخشد.با طراحی دکمه های شیشه ای میتوانید لینکهای شلوغ و درهم تبادل را در پشت ظاهر لاکچری و کاربرپسند این دکمه ها پنهان نمایید و علاوه بر جذب مخاطبین بیشتر،توانایی خود را در استفاده از بروزترین قابلیتهای تلگرام به رخ دیگران بکشید.پس در این مقاله که بصورت کاملا تصویری و با ذکر جزییات حتی برای مبتدیان که با کمک یکی از بهترین رباتهای موجود و بدون نیاز به کد نویسی انجام میشود همراه ما باشید…

 

 

 

ادامه اموزش در ادامه مطلب...

مهدی سوری بازدید : 354 سه شنبه 08 تیر 1395 نظرات (0)

توضیحات:

یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مسنجر و چت برای انواع سیستم عامل می باشد که نسخه های مختلف آن برای گوشی های نوکیا ، ویندوز فون و … منتشر شده است و امروز جدیدترین ورژن آن برای اندروید آماده کرده ایم . با این مسنجر می توانید با استفاده از اتصال 3G یا وای فای و به صورت رایگان برای دوستان و خانواده ی خود عکس ، یادداشت صوتی ، پیام های ویدئویی و متن بفرستید و به چت کردن به صورت گروهی و یک نفره پرداخته و یا به ارسال اس ام اس بپردازید . انواع قابلیت های مختلف در مسنجر واتس اپ برای ارتباط شما با مخاطبینتان در سراسر جهان فراهم شده است و شما می توانید به صورت نامحدود (بدون محدودیت) به صورت تمام وقت از ان ها استفاده کنید. ناگفته نماند که مسنجر واتس اپ قبلا تنها یک سال رایگان بود و بعد از 1 سال برای تمدید باید پول پرداخت میکردید و اما چند روزی است 100% رایگان شده و می توانید برای همیشه از قابلیت هایش به رایگان استفاده کنید.

برخی از ویژگی های نرم افزار:

 

* دارا بودن شکلک هایی بسیار زیبا

* امکان ایجاد چت های گروهی و چت به صورت چند نفره

* امکان ارسال فایل های مختلف برای طرف مقابل

* امکان بلوکه کردن مخاطب خاص

* امکان به اشتراک گذاری مکان شما

* ضبط صدا و ارسال سریع آن برای طرف مقابل

* استفاده ی ناچیز از اینترنت

بروز بودن را در واتساپ با فریگیم تجربه کنید

تغییرات نسخه جدید(2.16.123):

*ویژگی جالب امکان چت با مخاطبین خاص در صفحه چت + بهینه سازی های مختلف و رفع ایرادات واتس اپ

مهدی سوری بازدید : 347 دوشنبه 07 تیر 1395 نظرات (0)

این نرم افزار پولی به رایگان به دست تیم فری گیم برای کاربران طراحی شده که هر امکاناتی را اعم از تغییر رمز و نام و.... به شما میدهد

 

 

دانلود در ادامه مطلب

مهدی سوری بازدید : 331 یکشنبه 30 خرداد 1395 نظرات (0)

((توضیحاتی مرتبط با اپدیت جدید جهت رفع ابهامات کاربران فری گیم))

تمام تغییرات متعادل سازی جدید نیروهای کلش رویال   تیر ماه 95

.

:: خسارت دهی هوگ سوار به اندازه ی ۶% کاهش خواهد یافت:

هوگ سوار یکی از گزینه های محبوب برای تخریب برج می باشد و از آنجا که این محبوبیت باعث کاهش استفاده از سایر کارتها میشد، میزان خسارت دهی این نیرو کاهش می یابد تا سایر کارتها نیز مورد استفاده قرار گیرند.

.


تمام تغییرات متعادل سازی جدید نیروهای کلش رویال   تیر ماه 95

.

::خسارت دهی شاهزاده به میزان ۹% افزایش خواهد یافت :

شاهزاده که اوایل بیشتر هراسان بود اکنون با تجربه تر شده و میزان خسارتی که وارد خواهد کرد بیشتر میشود، بطوریکه میتواند حتی قوی ترین بربرها را تکه تکه کند !

شاهزاده قدرت بیشتری خواهد یافت و در کنار نیرویی همچون P.E.K.K.A می تواند حیاتی دوباره پیدا کند و انتظار یک بازگشت پیروزمندانه را میتوان از او داشت.

.


تمام تغییرات متعادل سازی جدید نیروهای کلش رویال   تیر ماه 95

.

::آسیب دهی P.E.K.K.A به میزان ۸% افزایش خواهد یافت :

تغییرات جدید برروی این نیرو باعث افزایش قدرت آن خواهد شد و میتواند با هر ضربه یک بربر را ازپا درآورد.

افزایش قدرت پکا از نکات درخواستی طرفداران بازی از سوپرسل بوده است که اکنون با آن توافق شده و البته در کنار این تغییر، میزان انتشار اسکلتهای Skeletons نیز افزایش می یابد تا باعث سردرگمی هرچه بیشتر پکا شوند.

.


تمام تغییرات متعادل سازی جدید نیروهای کلش رویال   تیر ماه 95

.

:: زمان پخش شدن و انتشار گوبلین ها از ۱.۲ ثانیه به ۱ ثانیه کاهش خواهد یافت:

یکی از کارتهای اصلی برای درگیری ها بشکه ی گوبلین هاست و همچنین در آرناهای بالاتر بسیار منفورتر ظاهر میشود زیرا میتواند براحتی از میان تیرها و اشعه ها عبور کرده و اکسیر و منابع را غارت کند.سرعت انتشار آنها در هنگام نبرد در حدود ۰.۲ ثانیه نسبت به قبل کاهش می یابد.

.


تمام تغییرات متعادل سازی جدید نیروهای کلش رویال   تیر ماه 95

.

::زمان استقرار X-Bow از ۵ ثانیه به ۴ ثانیه کاهش یافت و میزان سلامتی آن به ۱۸% افزایش یافت:

حملات کشنده تر وسریعتر با کاهش یافتن زمان استقرار ایکس بو ها ممکن میشود.این تغییر مدتها مورد درخواست طرفداران بازی بوده است.برای مقابله با قدرت این نیرو میتوانید تسلا را بصورت مورب قراردهید تا در برابر حملات آتشین ایکس بو مقاومت کنید.

.


تمام تغییرات متعادل سازی جدید نیروهای کلش رویال   تیر ماه 95

.

::زمان استقرار مورتار از ۵ ثانیه به ۴ ثانیه کاهش یافت :

در یک زمان مشخص میتوان تعداد بیشتری خمپاره برای محاصره و سرنگونی دشمن پرتاب کرد و این در مقایسه با هزینه ی استفاده از ایکس بو به صرفه تر ؛ و قدرت تخریب بالاتری خواهد داشت.

.


تمام تغییرات متعادل سازی جدید نیروهای کلش رویال   تیر ماه 95

.

:: طول عمر کارت کوره از ۴۰ ثانیه به ۵۰ ثانیه افزایش یافت:

متوجه شدیم که تغییر قبلی این کارت آنچنان موثر نبوده،اکنون با افزایش ۱۰ ثانیه ی دیگر به طول عمر آن باعث گیم پلی جذاب و متفاوتی خواهد شد و پس از تعادل سازی آتش ارواح اکنون سوپرسل امیدوار است که بتواند لذت استفاده از این کارت را بیشتر کند.

.


تمام تغییرات متعادل سازی جدید نیروهای کلش رویال   تیر ماه 95

.

::خسارت دهی ساحره یا ویچ به میزان ۱۷% افزایش یافت:

این ساحره ی بزرگ میتواند با انتشار اسکلتها هم به نیروهای زمینی و هوایی خسارت وارد کند، و حال با افزایش قدرت او میتوان آنرا گزینه ی مناسبی برای مقابله با نیروی پکا به حساب آورد.

.


تمام تغییرات متعادل سازی جدید نیروهای کلش رویال   تیر ماه 95

.

::میزان قدرت لاوا هاندا به ۲۶% افزایش یافت:

قدرت لاوا هوندا در برابر نوزادانش زیاد به چشم نمی آید،به خصوص که در آینده قدرت تخریب آنها بیشتر خواهد شد.

.


تمام تغییرات متعادل سازی جدید نیروهای کلش رویال   تیر ماه 95

.

::کاهش میزان تولید قبرستان اسکلت از ۴ به ۳ اسکلت:

قدرت تخریب این نیروبسیار بالاست و در مقایسه با هزینه ی ارزان و مقرون به صرفه ی آن بسیار مورد علاقه ی بازیکنان قرار گرفته بود زیرا علاوه بر تخریب، به انحراف سایر نیروها از هدفشان بی تاثیر نبود و حتی در اکثر نبردها استفاده می شد.پیش بینی می شود با کاهش کارایی آن کمی از این محبوبیت کاسته شود.

.


تمام تغییرات متعادل سازی جدید نیروهای کلش رویال   تیر ماه 95

.

::افزایش میزان سلامتی تسلا در حدود ۸%:

در نسخه های قبلی توجه بیشتری به بالابردن ارزش های کانون شده بود که این باعث کاهش اهمیت تسلا شده بود،هرچند که کانون ها به عنوان نیروی همیشگی باقی خواهند ماند اما بطور کلی از برخی جهات تسلاها کاربردی تر خواهند بود ، بخصوص در مقابله با ایکس بو و یا محافظت از قلعه و نیروها مورد استفاده ی قرار میگیرند.

.


تمام تغییرات متعادل سازی جدید نیروهای کلش رویال   تیر ماه 95

.

::کاهش میزان سلامتی Cannon در حدود ۸%:

Cannon ها میتوانند در حمله های زمینی و یا محافظت از نیروهای زمینی همواره یکی از انتخاب ها باشند، اما برای ایجاد تعادل بیشتر میان نیروهای دفاعی ، میزان سلامت آن به میزان ۸ درصد کاسته خواهد شد.

.


تمام تغییرات متعادل سازی جدید نیروهای کلش رویال   تیر ماه 95

.

::حذف اثر مقاومتی پس از شکسته شدن حالت سپر:

حذف اثر محافظتی هنگام شکسته شدن گارد، باعث میشود ضربه های دریافتی اثر مخرب تری داشته باشند.

 

____________________________________________________

 

استفاده از متن فقط در صورت درج منبع.

 

مهدی سوری بازدید : 321 یکشنبه 30 خرداد 1395 نظرات (0)

توضیحات:

امروزه شاهد پیشرفت و محبوب شدن برنامه های فارسی تلگرام در ایران هستیم.تیم اندروید سیتی امروز قصد معرفی و انتشار یکی دیگر از این برنامه های محبوب و مکمل تلگرام را دارد. Telegram post نام یکی از برنامه های فارسی و غیر رسمی تلگرام است که به تازگی توسط کمپانی zearo taem برای تمام دستگاه های اندرویدی خلق و ارائه داده شده است.با نصب این برنامه شما می توانید برای مخاطبین خود پست هایی شامل متن عکس و ویدئو بگذارید.از امکانات جالب این برنامه میتوان به دریافت کامنت و لایک از سوی کاربران و مخاطبین اشاره کرد که بر جذابیت تلگرام دو چندان می افزاید.

قابلیت های بسیار جالب و کاربردی تلگرام روز به روز عرصه رقابت با دیگر مسنجر ها را تنگ می کند و این تلگرام و برنامه های مکمل فارسی آن هستند که در حال حاضر به صورت کاملا منحصر به فرد محبوب شده اند.میتوان قابلیت TimeLine این برنامه را پله ی دیگری برای ترقی تلگرام نیز دانست.

با نصب Telegram post همانند مسنجر لاین، میتوانید کامنت بگذارید و لایک کنید و نظرات داده شده را پاسخ دهید.

قابل به ذکر است که این ویژگی بسیار ساده و کاربر پسند است.محیط ساده و روان Telegram post تضمین کننده ی محبوبیت این برنامه است.به شما پیشنهاد میدهیم این برنامه جالب را از دست ندهید.

 برخی از ویژگی های نرم افزار:

قرار دادن پست در اکانت کاربری

پشتیبانی کامل ربات های تلگرام

امکان پاسخ دادن به نظرات دریافت شده

دارای امکانات قبلی بدون کوچک ترین عیب

امکان ارسال عکس، ویدئو، متن ،استیکر و …

قابلیت دریافت کامنت و نظر از سوی دوستان و مخاطبین

توسعه یافته توسط تلگرام و متصل به سرور های اصلی

قابلیت استفاده همزمان در کنار نسخه اصلی، بدون کوچیک ترین عیب و خطا

تغییرات نسخه جدید(3.8.1):

بهینه سازی برنامه

افزودن قسمت پست های عمومی (TimeLine )

دریافت هشدار در نوار اعلان در صورت دریافت لایک و کامنت

دریافت هشدار در نوار اعلان در صورت ایجاد پست جدید توسط دوستان

مهدی سوری بازدید : 445 شنبه 29 خرداد 1395 نظرات (1)

توضیحات:

بازی اکشن و فوق العاده زیبا “مورتال کامبت اکس” از استودیوی بازیسازی Warner Bros برای اندروید است که قصد معرفی کامل ترین پست در مورد این بازی را داریم. سری بازی های مورتال کامبت به عنوان یکی از شاخصه‌ های بازی های سبک مبارزه ای شناخته می شود و 20 سال از انتشاراولین نسخه ی مورتال کامبت می گذرد! بعد از مدت ها شاهد عرضه شدن یک بازی مبارزه ای واقعا زیبا و فوق العاده برای اندروید هستیم که حقیقتا نمیدانیم آن را چگونه معرفی کنیم! در این بازی شما به دلخواه شخصیت اصلی و مورد علاقه ی خود را انتخاب می کنید و وارد مبارزه هایی واقعا نفس گیر و مهیج می شوید! با پیروزی در مبارزه ها به دریافت امتیاز بپردازید و در همه مسابقه برنده میدان باشید! صحنه های سینمایی خیره کننده، طراحی واقعی مبارزه ها، شخصیت های واقعی، صداگذاری عالی همگی در بازی Mortal Kombat X دست به دست هم داده اند تا یک بازی مبارزه ای مهیج به معنای واقعی را تجربه کنید! اگر به بازی های مبارزه ای علاقه دارید تحت هیچ شرایطی MORTAL KOMBAT X را از دست ندهید.

برخی از ویژگی های بازی:

*انواع شخصیت های مختلف با قدرت های منحصر به فرد

*امکان ارتقا و شخصی سازی قهرمانان و شخصیت ها

*مبارزه در انواع مکان ها و محیط های متنوع و واقعی

*صحنه های خیره کننده ی سینمایی هنگام مبارزه

*طراحی واقعی و بدون کم و کاست شبیه به نسخه PC

*دارا بودن گرافیک خارق العاده اچ دی + صداگذاری مهیج

تغییرات نسخه جدید(1.8.1):

* رفع باگ ها و مشکلات نسخه اول بازی و رفع مشکل کرش در بعضی دستگاه ها

تغییرات نسخه قبلی(1.8.0):

* Faction Wars ؛ دو فصل در هر هفته برای محک شدن شانس شما
* 5 چلنج جدید : jacqui briggs و Kotal kahn و kold war scropion و marksman kung jin و klassic kano
* اضافه شدن دو شخصیت Dark Emperor Liu Kung و Tanya به Faction wars
* اضافه شدن ویژگی های جدید دیگر
* رفع باگ ها و مشکلات نسخه اول بازی و رفع مشکل کرش در بعضی دستگاه ها

 

مهدی سوری بازدید : 316 چهارشنبه 26 خرداد 1395 نظرات (0)

توضیحات:

نرم افزار KMPlayer یکی از پر طرفدارترین نرم افزار های پخش فایل های ویدیویی و صوتی نزد کاربران ایرانی است. این نرم افزار که نسخه کامپیوتر نیز دارد دارای امکانات بسیار خوب و کاملی است که شما را از داشتن نرم افزار های مشابه بی نیاز میکند.


کی ام پلیر نه تنها قابلیت پخش انواع فرمت های ویدیویی (فیلم) را دارد، بلکه یک رابط کاربری بسیار زیبا برای پخش موسیقی نیز دارد. اکنون میتوانید این نرم افزار را بر روی گوشی اندرویدی خود داشته باشید.


نرم افزار KMPlayer تقریبا از تمام فرمت های رایج صوتی و تصویری پشتیبانی میکند. از جمله فرمت های فیلم AVI ، MKV ، MPG ، 3GP ، MP4 ، MOV ، WMV و همچنین فرمت های صوتی MP3 ، WAV ، OGG ، WMA و بسیاری فرمت های دیگر.

 

اگر موبایل یا تبلت اندرویدی دارید، در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از این نرم افزار را مشاهده کرده و سپس آن را دانلود کنید.

برخی از ویژگی های نرم افزار:

- پخش انواع فرمت های تصویری

- پخش انواع فرمت های صوتی

- قابلیت تنظیم سرعت نمایش

- قابلیت تنظیم نور صفحه

- قابلیت پخش فیلم های HD و Full HD

 

تغییرات نسخه جدید(1.7.6):

حذف نمایش انیمیشن در صفحه نخست برنامه

-حذف نمایش انیمیشن در صفحه نخست برنامه

- بهبود کلی نرم افزار

- رفع برخی از اشکالات نسخه قبلی نرم افزار

 

تعداد صفحات : 19

درباره ما
بروز باشید با جهان بروز با فری گیم سون جهت تبلیغات: freegame_support@ در تلگرام تماس حاصر فرمایید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    چقد از سایت راضی هستید❓
    آمار سایت
  • کل مطالب : 186
  • کل نظرات : 100
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1551
  • آی پی امروز : 75
  • آی پی دیروز : 86
  • بازدید امروز : 169
  • باردید دیروز : 451
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 620
  • بازدید ماه : 6,158
  • بازدید سال : 29,591
  • بازدید کلی : 653,154